
Czy zakupiony towary mogę odebrać osobiście?
Oferta zamieszczona w Naszym sklepie internetowym oparta jest o rzeczywiste stany sklepów stacjonarnych znajdujących się w Jarocinie i Pleszewie, dlatego możesz odebrać zakupiony towar w wybranym punkcie oraz zapłacić za niego przy odbiorze. Sprawdź telefonicznie czy towar znajduje się obecnie tam gdzie chcesz go odebrać.
Dlaczego muszę podawać dane osobowe?
"Przetwarzanie danych osobowych" to niezbędny aspekt techniczny związany z prowadzeniem sklepu internetowego. Nie ma innego sposobu aby zapisać dane osobowe kogoś, kto składa zamówienie w naszym sklepie.
Jak złożyć zamówienie?
Wchodząc w wybrane produkty w „sklepie” klikają Państwo „dodaj do koszyka”. Po skompletowaniu asortymentu wchodzą Państwo w „Koszyk” i w tej opcji można przejrzeć asortyment który Państwo wybrali i ewentualnie zmienić zamówienie wpisując liczbę sztuk wybranego produktu. Następnie należy kliknąć „złóż zamówienie”. Po złożeniu zamówienia pojawi się ostateczna kwota z uwzględnieniem kosztu transportu.
W jaki sposób zapłacę za towar?
Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl) oraz Dotpay S.A.
Sklep VEGA - ZABAWKI oferuje następujące metody płatności:
- przy odbiorze przesyłki (pobranie u kuriera, płatność w kasie sklepu)
- kartą kredytową za pomocą serwisu Blue Media S.A.
- przelewem za pomocą serwisu Blue Media S.A
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście, przy rejestracji wpisują Państwo odpowiednie dane, a faktura zostanie dołączona do wysyłki.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Towar zostanie wysłany do Państwa maksymalnie w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania płatności lub deklaracji formy płatności np. pobranie. W 94% transakcji zakupione przedmioty są wysyłane tego samego lub następnego dnia zależnie od deklaracji i formy płatności i godziny rejestracji zamówienia